Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák a EN-TAN Kft. (a továbbiakban: a "Szolgáltató") által üzemeltetett honlapon www.fonal8.hu internetes üzletben (a "Webshop") történő vásárlás (ideértve a Webshop működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos) szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).

A Webshopon keresztül a felek termékek egyedi adásvételére vonatkozó szerződéseket kötnek. Az egyes adásvételi szerződések határozott időre, mégpedig a vevő (a továbbiakban: a "Vásárló") által megrendelt termékek tulajdonjogának szolgáltatására jönnek létre, ide nem értve a Szolgáltató nem, késedelmes vagy hibás teljesítéséből, szerződésszegéséből származó, vevő igényérvényesítésére nyitva álló határidőket.

A Webshopon keresztül történő áruvásárlás esetén jellemzően olyan fogyasztói szerződés jön létre, amelyet a szerződés szerinti termék nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt, azaz olyan eszközt, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére, alkalmaznak. A Webshop tekintetében ilyen, a távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz az elektronikus, internetes kapcsolat, amely a felek által üzemeltetett számítógépes és/vagy egyéb un. mobil eszközökön keresztül zajlik.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webshopnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A felhasználók a Webshop használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Webshop használata során az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései irányadóak. A Webshop bármilyen módon történő használata esetén - ideértve azon megtekintéseket, amelyek nem zárulnak vásárlással - az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak.

A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: EN-TAN Kft.

A szolgáltató székhelye: 2120 Dunakeszi, Magdolna utca 28.

A szolgáltató telephelye: -

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: f8nal8@gmail.com

A szolgáltató adatkezelési nyilvántartási száma: a hatályos szabályok alapján nem előírás

A szolgáltató cégjegyzékszáma: 13-09-215249

A szolgáltató adószáma: 14237283

A szolgáltató bankszámlaszáma: 12010453 01961829 00100007 - Raiffeisen Bank

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A szolgáltató telefonszáma: +36 (30) 5550132, +36 (70) 6333220

A szerződés nyelve: magyar

WEBSHOP és Weboldal: www.fonal8.hu

Weboldal tárhelyszolgáltatójának adatai:

A weboldal tárhelyszolgáltatójának neve: BlazeArts Kft.

A weboldal tárhelyszolgáltatójának székhelye: 6090 Kunszentmiklós, Damjanich J. u. 36. 1/8., Magyarország

A weboldal tárhelyszolgáltatójának levelezési címe: 16090 Kunszentmiklós, Damjanich J. u. 36. 1. emelet 8., Magyarország

A weboldal tárhelyszolgáltatójának adószáma: 12539833-2-03

A weboldal tárhelyszolgáltatójának cégjegyzékszáma: 03-09-109150

A weboldal tárhelyszolgáltatójának bankszámlaszáma: 10918001-00000414-26260018 (Unicredit Bank Hungary)

A weboldal tárhelyszolgáltatójának telefonszáma: (+36) 76 550 174

A weboldal tárhelyszolgáltatójának elektronikus levelezési címe: admin@forpsi.hu

A rendelés menete és a rendelés feldolgozása


1. A termék kiválasztása

A vásárlónak a vásárlás megkezdéséhez nem szükséges regisztált vásárlónak lenni. A regisztrált vásárlóink a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezhetne fiókjukba, vagy választhajták a regisztráció nélküli vásárlók által is használható, bejelentkezés nélküli vásárlás módját is.

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A "Kosár" gombra kattintva megtekintheti a vásárlás során virtuális kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt a vásárló leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, korrigálhat. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


2. A rendelés elküldése

Ha a vásárló megfelelőnek tartja a kosár tartalmát, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a kiválasztott terméke(ke)t, akkor egyszerűen kattintson a "Kifizetés" gombra. Azon vásárlók, akik bejelentkezés nélkül veték igénybe a Webshop szolgáltatást ekkor meg kell adják a számlázási, valamint kiszállításhoz szükséges címet és elérhetőségi adatokat. Ezután lehetősége van a vásárlónak kiválasztani, hogy milyen szállítás, illetve termék átvételt szeretne igénybe venni. A kosár autómatikusan a szállítási díjakkal emelt összeget jeleníti meg az összesített számla végén. A szállítási mód meghatározása után a "Folytatás" gomb megnyomásával a fizetési módok közül választhat a vásárló. A terméket utánvétes fizetés esetén utánvételi díj ellenében lehet megvásárolni., aminek a díját a az utánvét kiválasztásával a rendszer autómatikusan a számla végösszegéhez kalkulálja. (Jelenleg csak elektronikus úton történő, bankkártyás, átutalásos vagy webpay fizetést fogad el a Webshop.)

3. A megrendelés véglegesítése és fizetés

A vásárló minden folyamati lépésben visszalépést választhat, míg a rendelés véglegesítése előtt az utolsó "Áttekintés és visszaigazolás" oldalon a szerződési feltételek elfogadásának jelzésével, valamint a hírlevélre való feliratkozás választhatóságával együtt, a "Megrendelés véglegesítése" gombbal a korábbi választásának megfelelően a bankkártyás vagy Webpay fizetési rendszerbe irányítjuk.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a termékoldalon, a pénztári folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint itt az Általános Szerződési Feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelések feldolgozása részben személyes közreműködéssel, részben pedig automatizált adatfeldolgozás útján történik. A megrendelések személyes feldolgozása munkanapokon, 10:00 - 16:00 óráig történik, az automatizált eszközökkel történő feldolgozás pedig - a tervezett és nem tervezett leállások kivételével - 7*24 órában. A megrendelések leadására 7*24 órában van lehetőség, ide nem értve a tervezett és nem tervezett leállások idejét.

Megrendelését a megadott elektronikus levélcímén e-mail formában visszaigazoljuk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. A vásárlás folyamata a visszaigazoló e-mail kézbesítésével befejezett. Kérjük, amennyiben ezt a visszaigazolást legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg (és az e-mail elektronikus levelezési rendszerében a kéretlen reklámlevelek (ún. spamek) közé sem került automatikusan elhelyezésre), ezt elérhetőségeink valamelyikén jelezze. A Szolgáltató kizárja felelősségét a visszaigazolás a vásárló által megadott adatok pontatlanságából vagy a levelezési rendszerének telítettségéből eredő kézbesíthetetlenségéért.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására csak a "Megrendelés" gomb megnyomása előtt van lehetőség.

A weboldalon található Kapcsolati űrlapon írásban jelezheti felénk adatbeviteli problémáját, amelynek egyeztetését kezdeményezheti ezen a platformon is. 

Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Szállítási feltételek

A küldemények kézbesítése, szállítása szerződött futárjaink útján, kartondobozba csomagoltan történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztári folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, valamint a nyomkövető linkkel ellátott rendelések esetén ezen szolgáltatást biztosító Futárszolgálatok honlapján.

Szállítási módok: Házhozszállítás vagy csomagpontonra (csomag automatába) történő kézbesítés.
Kiszállítási nap hétfőtől péntekig, munkanapokon történik. A megrendeléseket a kiszállítási napok előtt 72 órával kell leadni, így tudjuk elfogadni érvényesnek.
A szállítási költség 3990.- Forint alkalmanként. A változtatás jogát fenntartjuk.

Az esetleges ezen felüli költségeket a Szolgáltató viseli.

Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár munkahely címe is. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

A kiszállítást a Szolgáltatóval szerződött Szállító végzi. A Szolgáltató által átadott árut a Szállító kiszállítja a vásárló által megadott címre, leellenőrzi a szükséges vásárlói adatokat, az áru ellenértékét - utánvétes fizetés esetén - átveszi. A Szállító tevékenységét az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében is teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.

Kérjük, szállítási címként a megrendelés folyamata során olyan címet adjon meg, ahol a termék átvétele folyamatosan biztosított, vagy tárolása megoldott.

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a Szállító jelenlétében vizsgálja meg. Amennyiben a termékeken, vagy a csomagoláson sérülést észlel, kérje erről jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag vagy termék átvételére a vásárló nem köteles. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panasz elfogadására a Szolgáltató nem köteles.

A szállítástól elállás:

Amennyiben a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával egyben nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Fizetési módok és fizetési feltételek

Az adásvétellel kapcsolatosan a vevőt terhelő költségek (1) a termék vételára, és (2) a szállítási és kezelési költség (3) esetleges csomagolási és utánvételi díj. A Szolgáltató egyéb költséget vagy díjat a vevővel szemben nem érvényesít.

A távollévők közötti kommunikáció költségei (elektronikus adatkapcsolat, telefonhívások díja) minden esetben azt a felet terheli, amelynél ez a költség felmerült. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A Webshopban található termékek vételára, valamint a szállítási és kezelési költség minden esetben magyar forintban kerülnek meghatározásra és tartalmazzák az alkalmazandó általános forgalmi adóösszegét is.

Szolgáltató az Vásárló részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állíthat ki az Vásárló által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Jelen hozzájárulás visszavonására a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozattal van lehetőség. Ha az Ügyfél e-számlája elkészül, a számviteli és adójogszabályoknak megfelelően és az általuk előírt adattartalmú számlát a Szolgáltató a vásárló által megjelölt elektronikus levelezési címre küldi meg elektronikus számla formájában.

FIZETÉSI MÓDOK:

  • Előre utalás: A megrendelést követően az Eladó átutalásos díjbekérő számlát állít ki, majd ennek másolatát elektronikus úton (e-mailben) eljuttatja a Vevőnek. A vételár Eladó bankszámláján történt jóváírását követően az Eladó intézkedik a megrendelt Termékek kiszállításáról, valamint a  számla eredeti példányát a vevőnek elektronikus úton eljuttatja.

  • Utánvételes fizetés a futárnál: A teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. Az utánvétes szállítás többlet költséget jelent a Vevő számára.
  • Fizetés bankkártyával: A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció. Azonban a számlázáshoz és a bankkártya elfogadáshoz szükséges adatokat a sikeres vásárlás érdekében biztosítani szükséges. Így meg kell adni a bankkártyádhoz tartozó nevet, bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. >>

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megvásárolt termék állagromlásának megelőzése érdekében a megfelelő tárolásról a termék átvétele után a vásárló köteles gondoskodni.

A Megrendelő a szerződés létrejötte után elállásra és a termék visszaküldésére a 45/2014. (II.26.) Kor. rendelet 29.§ alapján jogosult. A kiszállított termékek minőségével kapcsolatos bármilyen észrevétel esetén ügyfélszolgálatunk elérhetőségein állunk rendelkezésre.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor a kiszállítás időpontját megelőző 12 órán belül.

A termékek megrendelésével (a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva) a vásárló automatikusan elfogadja a vásárlási feltételeket.

Jogorvoslati lehetőség

A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület:

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A békéltető testületek elérhetősége:

https://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail cím: nfh@nfh.hu

A személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszokkal az adatvédelmi hatósághoz fordulhat, amely elérhetősége a következő:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
https://naih.hu

Irányadó jog

A jelen Általános Szerződési Feltételekre, továbbá az Általános Szerződési Feltételekre figyelemmel és annak alapján a Felek jogviszonyaira a magyar jog az irányadó, különösen

  1. a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a "Ptk.");
  2. az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (az "Ekertv.");
  3. a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény (a "Kertv.");
  4. a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól 2008. évi XLVIII. törvény (a "Grt.");
  5. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (az "Infotv.");
  6. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet;
  7. a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009 (IX. 29.) Korm. rendelet;
  8. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet;
  9. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet;

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az "új" tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető az adatvédelmi szabályzat tájékoztató oldalon

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. február 24. napjával lépnek hatályba és módosításukig, illetve visszavonásig hatályban marad.